Avaliações de Tong Ah Noordwijk aan Zee
Avaliações recentes
Mike
Keurig bezorgd en het eten was weer super!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
darja
Eigenlijk 0.5 ster minder vanwege de pangsit goreng. De kwaliteit hiervan is echt niet verbeterd sinds de laatste keer. Daar mag echt wat meer vlees in. Aardige bezorger.
Linda
Heerlijk gegeten, snelle bezorging.
Marloes
Heerlijk gesmikkeld, hadden wel heel erg veel dorst de rest vd avond.......
Luna
Heel goed!!!
Filippo
Heel fijn dat er even gebeld werd dat er later werd bezorgd. Eten was lekker maar pittiger dan verwacht
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Linda
Heerlijk eten en snel bezorgd.
Brenda van de poel
Erg lekker
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Patricia van Rijn
Heerlijk gegeten. Dank je wel voor de lekkere vlammetjes :-)
Maarten
Heerlijk gegeten
Joyce
Heerlijke dim Sum en mooi op tijd. Misschien wel een tip om de dim Sum anders in te pakken. Nu zat alles vastgeplakt aan het papieren zakje.
E van Wijk
Zoals altijd kwaliteit echt top, en zeer verse ingrediënten. Enoge misser deze keer is dat we Pisang Goreng dachten te hebben besteld, maar dat we Pangsit Goreng geleverd kregen. Stond er direct onder klaarblijkelijk, waarschijnlijk eigen fout, maar niet wat we dachten te krijgen
Marissa Smit
Heerlijk altijd snel altijd warm. En er wordt ook altijd naar mijn requests geluisterd!! Beste Chinees restaurant die ik ken
Marcel
Het was weer heerlijk
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
T vd Niet
Weer overheerlijk gegeten ! Bezorging snel en heel aardig!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Jan de Bes
Josephjine Hoogeveen
Kwaliteit en bezorging uitstekend
R vd berg
Goede en snelle bezorging en goed eten
Ria mourits
Jochemsen
DMarel
perfect ... en vanwege de drukte belde ze op omdat de bestelling 10 minuten later gebracht zou worden ... dat is toch super netjes ...
Mj
Heerlijke gerechten en eten super op tijd bezorgd!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Miranda
De babi ketjap en babi pangang was heel slecht, het vlees was zo droog en te hard doorbakken ! Gelukkig waren alle andere gerechten die wij besteld hadden wel heel lekker, zoals wij van jullie gewend zijn
Henk
Ondanks late bestelling snelle bezorging en eten was super👍
Ria mourits
Goed bezorg
Anoniem
Gewoon lekker gegeten! Goed op temperatuur en goed van smaak! Was, is en blijft een Aanrader
Aad deHaas
Top
Groenewoud
keurig op tijd, goed warm en de smaak heerlijk
Ria mourits
Goed bezorgd
Bianca van der Geer
Het was heerlijk. De prijs, kwaliteit en hoeveelheid zijn echt perfect!
Jack
Was heerlijk allemaal. Alleen jammer dat er in de fou yong hai champignons zaten. Had gevraagd, zonder namelijk. Verder een vriendelijke bezorger aan de deur.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ilona
Alles prima kwaliteit
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Aad de Haas
R
Eten was er snel, warm en smaakte heerlijk!
M
Heerlijk vers en warm gegeten!!
Cindy
Vers, fris en smakelijk!
Ruben
Goed eten, geweldige service
Ana Isabel Heemskerk
Super lekker
Dominique
Smit
Super lekker gegeten!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
RON
Heerlijk eten. Als wij in Noordwijk zijn altijd daar bestellen. In ons dorp zit ook een chinees maar dat is altijd te vet. Bezorging accuraat.
Monika
Mevrouw mourits
Goed
A.Stark
Goed gedaan ¡!;!⁹
Willeke Nugteren
Vleesgerecht was erg smaakvol, bij de mihoen vond ik deze keer de trassi smaak overheersen, in smaak en geur. Dat was jammer want dat was de andere keren dat ik het gegeten heb, niet het geval
JC Marijt
Tong Ah is al decennia een restaurant met een goede en constante kwaliteit. Ik betrek altijd mijn bestellingen van dit bedrijf en ben nog nooit teleurgesteld.
Mark
Super lekker zoals altijd en snel👌🏻👍🏻
Hoek
Precies op tijd en lekker eten
M
Freek van der Heemst
Altijd goede kwaliteit en supersnel bezorgd.. Top!!
Niels van der Boon
Emma
Heerlijke vegetarische gerechten, alles nog heel goed warm bij bezorging. Genoten!
w.noordermeer
Super service werd gebeld dat het iets later werd ,kreeg een portie loempia's gratis voor her ongemak ,werd gewaardeerd zeer atent
jacques ancher
Iwan
Heerlijk gegeten en weer netjes en vriendelijk bezorgd.
tamboerijnlaan 1
We hebben heerlijk gegeten met zijn allen. Zeer goede kwaliteit en er was meer dan genoeg. Bezorging ondanks het paasweekend qua tijd > goed we hebben eventjes moeten wachten, maar prima tijdstip. spullen keurig verpakt .
van den Berg-Palte
Gerechten waren zeer smaakvol, het was alleen jammer dat sommige gerechten lauw waren.
Ria mourits
Supper
Willem
Het zoals gewoonlijk weer helemaal super
Iwan
Heerlijk gegeten en vriendelijker bezorger.
Jeanette
Eten was lekker, bezorging iets te lang moeten wachten.
darja
Babi pangang was lekker knapperig, ook de Thai Kai was erg smakelijk. Helaas was de Ku Lu Yuk gewoon een deegbal en de bami qua smaak teleurstellend. Dit zullen we dus niet meer bestellen.
Scheltens
Chinese bami was tong AH was gewoon verrukkelijk
CM vd Weijden
Het eten was prima,meer dan genoeg. bezorging ging ook goed, het eten was op tijd en nog goed warm. Minpuntje was dat de koe loe yuk balletjes erg droog en taai waren, dat was jammer.
Mia
Heerlijk eten!
Angelique selier
Het was heerlijk en goed warm. Bezorging heel punctueel!
S.L.
Karin
Was zeer op tijd ,netjes afgeleverd en heerlijk gegeten .
Jan
Het was weer genieten! Het eten was, is en blijft een aanrader! Lekker warm en goed van smaak! Complimenten voor Tong Ah!
Van Rijn
Angelique Loof
Agata Skamarska
Ruud
Goed,lekker als altijd! Tempratuur gerechten prima en nette bezorging zoals we gewend zijn van ze.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
van der Zalm
netjes en op tijd,kwaliteit was goed maar kip was iets te doorbakken.
Henk
Uitstekend chinees restaurant. Heel erg lekker en prima bezorgd!
Peter
Erg lekkere vegetarische rijsttafel en keurig oo tijd bezorgd
Naomi
Ria mourits
Goed verzorgt
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Patrick
zeebad
Goed, lekker.
Ilse vink
Het eten was aan de ruime kant en lekker. Bij tong ah krijg je altijd waar voor je geld en er mist nooit wat in de bestelling. Er zat zelfs dit keer een presentje bij voor onze trouwdag. Wij zijn al jaren trouwe klant van Tong Ah
itsinga
bami, nasi, kip, beef en varkensvlees, alles was even lekker
Mila
Heerlijk eten voor een goede prijs. Het eten werd ook op tijd (afgesproken tijd) bezorgd. We gaan zeker vaker bij Tong Ah bestellen!
J. Broer
Marcel en els
2 dagen van gegeten
P.
Jan Kostet
Martine Demeijer
Supersnelle bezorging, weer heerlijk gegeten
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ruud
Henk
Uitstekend!
Coen
Heerlijk
Koster
Zoals gewoonlijk superlekker.
Els Marcel
Niks op aan te merken perfect gedaan ök qwa tijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Melchers
In de mihoen zaten grote klonten mihoen, niet losgemaakt tijdens het koken.... De loempia's waren aan de droge kant. Jammer, we hebben wel eens lekkerder gegeten bij jullie restaurant
Peter
Heerlijke vegetarische rijstafel Keurig op tijd bezorgd
Jan
Het was weer top! Mooi op tijd af kunnen halen. Lekker warm en vooral zeer smaakvol eten! Was, is en blijft een aanrader!
Charlene van der Veer
Ik had een half uur voor de ophaaltijd een loempia compleet besteld, online. Ik was precies op tijd maar moest nog 8 minuten wachten omdat de bestelling niet gereed was. Al het eten via thuisbezorgd en de gasten in het restaurant gingen voor. Heel irritant.
Janny
Renate
Afgesproken tijd, lekker en goede prijs 👍